5 ian. 2016

Un nou inceput

De Revelion obisnuiam sa imi fac o lista de 12 dorinte, cate una pentru fiecare luna. Cam in fiecare an erau aceleasi, sanatate, fericire, etc. De aceea am incetat sa mai fac liste. Azi am dat din greseala peste una mai veche si m-am amuzat. M-a lasat pe ganduri. Sunt sigura ca nu sunt singura, dar de fiecare data cand se termina un an, incep cel nou hotarata sa fac schimbari in viata mea. De obicei, drastice. Anul acesta nu va fi mai prejos cu asteptarile.

Mi-am dat seama ca nu am stiut niciodata care ar fi meseria mea ideala. De mica imi placea matematica, in adolescenta scriam poezii si povesti, nu am putut sa ma axez ba pe litere ba pe numere. Nici nu am vrut, ambele imi placeau. Hobby-uri am avut o gramada, si mai am. Dar niciun hobby nu imi place atat de mult incat sa il fac toata viata. Cand am ajuns la varsta la care trebuia sa aleg ceva pentru viitor, a fost prea mare presiunea pentru mine si nu am putut gandi clar. Am luat-o simplu: ador sa calatoresc, voi face turism. Stiu ca nu a fost cea mai buna decizie, dar oricat m-as gandi, nici in ziua de azi nu stiu ce altceva as fi putut alege. Inca sunt in cautare, vreau sa imi dau seama ce imi place sa fac, in ce loc de munca as fi fericita, implinita.

Ca in fiecare an nou, si acesta mi-am propus sa mananc sanatos. Imi propun de fiecare data ca sa nu uit, dar cert e ca de cand m-am mutat in noul apartament m-am rasfatat cu alimente sanatoase si sunt chiar multumita! Dar e loc pentru mai mult :) Tofu inca asteapta in frigider sa invat cum sa il gatesc.

Anul acesta ce vine, vreau sa fiu mai relaxata. Sa pot sa iau lucrurile asa cum ele vin, sa nu ma mai stresez din toate, ca prea mult rau imi fac. Pentru asta trebuie sa imi ocup timpul cu ce imi place sa fac, de exemplu sa petrec mai mult timp in bucatarie, sa citesc mai mult... Imi doresc tare tare mult o pisica. Pisicile imi transmit liniste, ma ajuta la relaxare. Cand a murit motanul meu am spus ca nu voi mai avea pisici, dar au trecut deja ani buni, si mi-e dor. Sotul meu mi-a promis ca vom cauta sa adoptam o pisicuta cat de curand!! :D

In luna august avem drum in Romania. Ne-au invitat de nasi la o nunta! Sunt incantata si deja am emotii.. Am fost la foarte putine nunti in Romania si niciodata nu am stat sa observ cu atentie rolul nasilor. Plus ca nu toate erau ortodoxe. Am inceput sa caut pe internet tot felul de informatii, dar am senzatia ca totusi imi lipseste ceva. Daca aveti experiente ca nasi, mi-ar placea sa le aud, m-ar ajuta enorm, de fapt :))

Mai pe scurt va spun ca Sarbatorile au trecut cu bine, am inceput anul cu febra, am avut zile minunate cu prietenii ce au fost in vizita si.. nu a nins deloc. Va las cu cateva poze!


Am descoperit aceste bomboane si declar ca sunt preferatele mele!!




Am terminat de citit aceasta carte si v-o recomand cu drag. Mi-a placut tare mult povestea si mi-a parut asa de rau cand s-a terminat... Tracy Chevalier - Girl with a pearl earring.






Ceata.

 Primaria noastra e rosie :)

Statia principala din Basel.

 Magazin cu o fundulita enorma.

 Biserica ascunsa in munti.

 Plimbari nocturne prin oras.

Discoteca de soricei in vitrina unui magazin :))

Sper ca ati inceput si voi cu bine anul nou. Va pup!!!

5 comentarii:

  1. La multi ani! Sa iti aduca noul an tot ce iti doresti! Iar cu nasitul... eu am trecut de 3 ori prin experienta asta si e frumos tare.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Corina!
      Am emotii si suntem doar la inceputul anului, mai am de asteptat pana in august :)
      Sunt sigura ca e tare frumos, eu abia astept sa ajunga, si sper sa mearga toate bine! Te pup

      Ștergere
  2. Sa ai un an in care sa duci la capat tot ce ti-ai propus!Sa iti gasesti implinirea profesionala si sa ai multa sanatate! Si eu caut din punct de vedere profesional desi am deja ceva dar nu e suficient...

    Bombonelele acelea sunt din caramel cumva? Nu de alta dar ador caramelul si chiar de curand am vazut la Lidl,de ce nu oi fi luat nu stiu :( Acum tanjesc dupa :))

    Frumoase locurile din poze!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa gasesti si tu ceva care sa te faca sa te simti implinita din punct de vedere profesional, eu cred ca e necesar sa fim fericiti cu locul de munca, ne asteapta multi ani inainte :)

      Daaa, caramel!!! Si eu il ador! Cutiuta asta a fost destul de scumpa, dar nu am putut sa ma abtin, ador caramelul si bombonelele acestea sunt atat de bune!! Sunt exact asa cum le vroiam. Mama facea cand eram mica ciocolata de casa, cu muuult lapte praf, si iesea asa putin mai tare decat batonul de ciocolata care se vindea. Bomboanele astea au aceeasi textura :) Ti-as trimite cu drag cateva sa le incerci, sigur ti-ar placea!!

      Te pup!!

      Ștergere
  3. Multumesc de urari!
    Daca la ciorba de varza i se poate spune mancare sanatoasa.. :))
    Nici eu nu am mai fost demult la piata, mi-e chiar dor. Desi verdeturile bio le iau din magazin, parca in piata cumpar mai multe, anul asta am cateva verdeturi "noi" pe lista (adica verdeturi ce inca nu am gatit niciodata). :)

    RăspundețiȘtergere