8 ian. 2016

Jurnal 08/01/16

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhoiFSxpsoUomMJuGEYL_PF-lzl9Q1nINIk8EPZQ36_ZYGkPDcjmCgvy3Cz6Xl6pdIJIQV_Q0iYN-Y6piGB6wodAxfkmIQymxRdYDjuxYNTAUjXsznrSSuOm5anrc9_JWsD1gz7iykM-2s/s1600/jurnal.jpg
 
Astăzi...8 ianuarie 2016, 16:58

Afară este...ploua, ploua si iar ploua.

În casă... e dezastru! Au plecat prietenii nostri, apoi cu febra nu am mai fost in stare sa fac nimic. Mi s-au adunat lucrurile de facut...

În bucătărie... azi a facut sotul meu de mancare, macaroane cu salsa bolognesa si cartofi dulci in cuptor. Apoi tot el a strans masa si a pus masina de spalat vase :)

Sunt îmbrăcată cu… haine de casa. Mai tarziu cand iesim ma voi schimba, deocamdata vreau comoditate.

Ascult... zgomotele de afara si masina de spalat

Citesc... am inceput cea de a doua carte dintre cele cumparate anul trecut. Asta e Sue Townsend - The woman who went to bed for a year. Am ajuns cu greu la pagina 57 din cele 437 pagini. Sincer... nu imi place. O voi citi, pentru ca intotdeauna termin cartile. Dar.. pur si simplu nu e buna!! Poate o sa imi schimb parerea mai incolo, o sa va spun.

Ce mai mesteresc... trebuie sa adun cele de Craciun. Sunt fericita ca am cumparat dulapul de care aveam nevoie in sufragerie, am avut multe de organizat prin casa.

Mă gândesc... ca am nevoie de calculatorul meu, care nu se afla la noi in acest moment. E greu sa impart laptop-ul cu sotul meu, el are mai multa nevoie..

Am învățat… sa fiu mai calma.

Aştept/Sper...sa imi treaca de tot raceala si sa ma simt bine saptamana viitoare.

Un lucru plănuit pentru săptămâna viitoare… sa aduc calculatorul meu acasa la noi.

Mi-e dor... de o calatorie.

Unul din lucrurile mele preferate... Japonia. Despre asta sunt sigura ca o sa va mai vorbesc :)
Ne place tare mult sa mancam Ramen, si ne plac restaurantele japoneze. Am decis sa facem Ramen acasa, asa ca am cautat o reteta japoneza buna pe internet. Se pare ca voi avea nevoie de o gramada de ingrediente ciudate, de care nu am mai auzit niciodata.. asa ca sunt in cautare de magazin special cu produse din Japonia. Intre-timp, am gasit Sake si am cumparat! Cred ca toata lumea a incercat vreodata, e bautura lor specifica (vin de orez). Si de asta voi avea nevoie pentru Ramen, dar nu e rau deloc :))

Fotografii pentru voi... 



Am gasit lumanare Glade si intr-adevar miroase foarte bine!





Astea le-am primit de la soacra mea, ea le-a facut anul trecut pentru mine. Sunt doar de decor, le-am si pus in bucatarie, si arata chiar bine :)

Va pup cu drag si va doresc un sfarsit de saptamana cat mai frumos!

Multumin Taniusa ca ne gazduiesti jurnalele :)

7 comentarii:

  1. Super capsunica si felia de pepene!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, stie soacra sa faca o gramada! Si arata bine in bucatarie :)

      Ștergere
  2. Ce frumoasa e postarea ta!
    M-ai facut curioasa cu Ramen, nu stiu ce fel de mancare este. Incercam sa imi amintesc daca am citi in Shogun (la atat se limiteaza cultura mea generala legata de Japonia), dar nu imi amintesc. Pai, dupa ce aduni toate ingredientele, poate ne faci o postare speciala in acest sens. :)
    Sunt foarte dragute fructele crosetate de soacra ta, oare nu se pot umple cu chestii din acelea parfumate, sa le folosesti pe post de saculeti parfumati?
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Simona!!
      Nu te gandi la ceva foaarte ciudat, Ramen e supa lor specifica :) (iar eu ador supele) Doar ca.. nu are nicio legatura cea cumparata cu cea care o fac ei. Asa voi face; dupa ce adun ingredientele, fac ramen, poze si postare speciala! Abia astept :D
      Din pacate, fructele crosetate sunt inchise.. de aceea am spus ca sunt doar de decor. Dar m-am gandit si eu sa vad daca pot sa deschid pe undeva, capsuna e chiar mare si inchepatoare. Poate asa i-as da o ultilitate :))
      Te pup cu drag!!

      Ștergere
  3. Asa ma asteptam si eu :))) Asa de mult am tot asteptat sa ninga.. dar nimic. A nins doar in noiembrie, chiar inainte sa vina parintii mei, au fost cateva dimineti albe.
    Desi sotul meu a vazut ninsoare zilele astea in drum spre zurich, la noi nu a ajuns.. poate la anu' :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac tare mult decoratiunile,chiar ma gandeam sa crosetez si eu cateva pentru bucatarie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vad ca au avut succes decoratiunile de la soacra mea! Eu sincer, cand le-am primit nu stiam ce sa fac cu ele, dar acum ca le-am gasit locul, imi plac si mie si arata chiar foarte bine! Te pup, Carmen!

      Ștergere