28 mai 2016

Plimbare: Skulpturenweg Reinach

Era o duminica dupa-masa, iesise soarele in sfarsit. Nu sunt sigura pe unde am citit despre acest loc, dar mi-a ramas numele in cap si m-am gandit sa ii fac surpriza sotului si sa il duc acolo; fiind vorba despre ceva nou si interesant ma gandeam ca o sa ii placa. Dar am gasit o adresa gresita. Ne-am trezit in fata primariei din Reinach si acolo nu mi se parea ca era loc destul pentru un drum de padure cu sculpturi :)) Am intrebat niste persoane si spre mirarea mea, habar nu aveau la ce ma refer. Ok, Skulpturenweg exista doar din 2005, dar e acolo in sat la ei!...in padurea de langa. Eram cat pe ce sa ne dam batuti, ne plimbam cu masina prin tot satul cautand ceva indiciu, eu deja ii spusesem sotului despre ce era vorba, ca si asa surpriza nu a iesit cum vroiam. Pana ce.. hopa! Un semn! Perfect. Am gasit, am parcat si am intrat in padure. Dupa vreo trei pasi ne-a prins ploaia, dar pe sub copaci ne era destul de bine, asa ca am continuat drumul. Cand am ajuns pe la jumatatea drumului, a inceput furtuna. Cu tunete si fulgere. Sa vedeti ce incantata eram eu.... Dar am ajuns intr-un sfarsit la capatul traseului, uzi leoarca. Si a fost distractiv :) Nu era deloc frig. Plimbarea ne-a placut tare mult, am facut o gramada de poze si am promis ca mai mergem cand e vreme buna. 

Deocamdata sunt 46 de sculpturi facute. Normal ca am facut poze la fiecare in parte, dar ca sa nu va plictisesc o sa incerc sa pun mai putine poze.

Acesta este traseul:
Iar inainte sa va plictisiti de poze, va arat un video ce am gasit pe youtube unde puteti sa vedeti cum s-a facut scufita rosie si lupul. Desi sunt multe frumoase si bine lucrate, aceasta este preferata mea.


Acum trecem la poze :)


Phew, gata. Sa stiti ca m-am abtinut cu greu sa le pun pe toate :)) Acest loc merita vazut! Care v-a placut cel mai tare? Mie scufita rosie cu lupul, lumanarea, omul care iese din copac si vrajitoarea. Printre muulte altele.

O sambata placuta, va pupacesc!

17 comentarii:

  1. o, ce dragut, ce-mi plac! si sa stii ca am intalnit si eu localnici care nu stiau despre ceva de langa nasul lor :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi s-a parut chiar ciudat, nu era vorba despre ceva mic si amarat, ci o padure intreaga de sculpturi in copaci :)) poate vor afla vreodata si isi vor aminti de mine. Weekend frumos!

      Ștergere
  2. Ce interesante sunt! Și migălos lucrate. Cel mai mult: omul care iese din copac, podul suspendat peste apă și prima, omulețul cu carte. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Omuletul cu cartea este la intrare, si scrie "A fost odata..", in germana bineinteles. E fain, parca ai intra intr-o poveste :D

      Ștergere
  3. Ce frumos! Imi imaginez si ce aer... Stiu un blanos caruia tare i-ar fi placut sa-si plimbe mustacioarele pe acolo. Minunate poze, ma bucur ca postezi asa ceva. Asa avem si noi ocazia sa vedem ce minunati mai sunt prin lume. Te pupam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Amalia. Sper sa fie bine Heffy si sa nu va mai preocupe. Acum cat e mic se mai imbolnaveste, e normal. Va pup si eu! Weekend fain sa aveti :)

      Ștergere
  4. Excelent loc! Excelenta plimbare - a meritat sa va invartiti prin zona. :)
    Ai avut parte de o furtuna, deci. Imi plac furtunile de mor (ca ursul, desigur) :)
    O idee excelenta sa sculpteze in trunchiuri - ma gandesc ca sunt dintre cele mai mult sau mai putin uscate sau frante din diverse motive... Imi place si Scufita Rosie (lupul, in special) :), dar mi-a ramas gandul la dragon si la bufnita. Toate, insa, sunt reusite.
    Iti doresc, cu drag, sa petreci minunat duminica. Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!! Ooh, da.. si mie imi plac furtunile, dar sa le vad din casa daca se poate :)) Recunosc ca imi era putin cam frica pentru ca ne plimbam printre copaci in timp ce tuna si fulgera. Si eu ma gandesc ca trunchiurile deja erau frante (poate chiar din cauza fulgerelor), desi nu am gasit informatie despre asta. Le-am pus pe cele care mi s-au parut cele mai reusite, desi mai sunt o gramada.. este si o vulpe, care mi-a placut, dar cu greu iti dadeai seama ca e o vulpe :))
      O sambata frumoasa, te pup!

      Ștergere
  5. Una mai frumoasă decât alta! O surpriză foarte plăcută, ceva de care nu auzisem până acum. Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu auzisem de asa ceva inainte, ma bucur ca am gasit si am putut sa va arat si voua! Multumesc, Zina!

      Ștergere
  6. Superbe!

    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Te inteleg, Luiza. Si eu cat am stat in Spania imi era foarte dor de padurile de acasa. E multa uscaciune in Spania. Si aici am redescoperit natura de care atat de dor imi era :) Un weekend minunat, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. excelenta plimbarea, aventura. Iar sculpturile sunt... pe mine tot omul ce iese din copac m-a impresionat, dar si castelul construit pe trunchiul ce pare ca se macina si cedeaza.
    Natura e o splendoare in pozele tale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, am tot zis ca mai mergem, dar pana la urma poate asteptam sa avem vreo vizita si sa mergem sa facem picnic, ar fi mai distractiv. Vad ca nu am pus poza, dar sunt locuri amenajate pentru picnic. La copii sigur le-ar placea pe acolo :)

      Ștergere
  9. Un traseu de poveste pe care mi-ar placea sa-l pot face, poate fi romantic, un picnic, placuta si o ploaie! :)
    Omul din copac si scufita ♥
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate vad pe la tine, sunt sigura ca ti-ar placea, Mihaela! Noi am prins o zi ciudata, cu ploaie, doar noi eram pe acolo, ca doar cine sa intre in padure cand furtuna era dupa colt? :)) Abia astept sa ma intorc, e in satul de langa noi :)

      Ștergere