7 mai 2016

Jurnal 07/05/2016

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhoiFSxpsoUomMJuGEYL_PF-lzl9Q1nINIk8EPZQ36_ZYGkPDcjmCgvy3Cz6Xl6pdIJIQV_Q0iYN-Y6piGB6wodAxfkmIQymxRdYDjuxYNTAUjXsznrSSuOm5anrc9_JWsD1gz7iykM-2s/s1600/jurnal.jpg
 
Astăzi... 7 mai 2016, 9:56.. acum incep, sigur termin seara cand ajung acasa :))

Afară este... Soare si caaald. E vreme foarte buna, de cateva zile. Si cand ma gandesc ca nu demult a nins si inca mai am geaca de iarna pe aici, in caz ca se intoarce frigul.. Deocamdata sa ne bucuram de soare!


În casă...Este cald, intra soarele in bucatarie. Ne-am baut cafelele pe terasa ca de obicei si ne-am topit. In rest, ar trebui sa dau cu aspiratorul, dar o las pe altadata. Prefer sa ies. Am cumparat saptamana trecuta cuierul acesta de perete si sotul l-a si pus. Imi place tare mult si chiar aveam nevoie la intrare de un cuier.


În bucătărie... Nu am nimic preparat. Ieri am avut tocanita de naut cu cartofi, care a iesit tare buna si s-a si terminat. Azi nu stiu ce sa fac de mancare, poate mazare sau linte.. as fi facut ciorba de spanac si mamaliga, dar cum am inca multe provizii de la mama, mi-am interzis sa fac cumparaturi pana nu mai termin din ce am. In rest, am bomboniera noua. Este foarte mare si deja e plina!


Sunt îmbrăcată cu… niste blugi pe care nu ii purtasem demult, pentru ca sunt foarte josi in talie, si o rochie cu maneci lungi si vaporoase peste pantaloni. Rochia am primit-o anul trecut de la o prietena, am purtat-o o singura data ca sa imi dau seama ca era mult prea scurta pentru gustul meu :)) Asa ca peste pantaloni arata perfect, parca ar fi o bluzita mai lunga. Ah, si am unghii albastre :D


Ascult... aud tot ce se intampla pe afara, ca am usile de la terasa deschise. Masini care trec pe strada, vecina de jos care strange prin curte, ieri a avut multi prieteni la ea, au facut gratare; pasarele ciripind..

Citesc... am inceput o carte noua: The Weight Of Silence - Heather Gudenkauf. Deocamdata imi place mult. Si mai citesc si bloguri, am cateva pe care le-am luat de la capat, pentru ca mi se par super-interesante.

Ce mai mesteresc... Am cumparat un caiet dragut (nu ma pot opri din a cumpara caiete!! Am deja o gramada) in care vreau sa imi scriu amintirile dragi mie. Nu de alta, dar incep sa uit multe lucruri. Asa o sa le am puse pe hartie :)


Mă gândesc... Ufff.. multe ganduri am, dar nu as sti pe unde sa incep. 

Aştept/Sper... sa ma linistesc. Sunt asa, de fire, stresata si agitata. Dar nu imi face deloc bine. De cateva zile ma tot trezesc noptile, pe la 2 sau 3, sa beau apa. Nu pot sa dorm, apoi umblu ca un zombie noaptea prin casa.

Un lucru plănuit pentru săptămâna viitoare… Nimic special. Dar am planuit cu sotul o mica calatorie in Berlin, cat mai repede. Am pleca joi si ne-am intoarce duminica, zilele astea voi cauta bilete si voi face rezervarile. El nu a fost niciodata in Berlin, iar eu ador orasul asta!

Mi-e dor... De sora-mea, ce noutate! Joi am vorbit 1 ora si 54 de minute la telefon, si tot nu ne-a ajuns, ca as mai fi avut de povestit, doar ca ea trebuia sa plece dupa copii.

Unul din lucrurile mele preferate... Berea imi place tare mult. In afara de bere, mai beau vin si martini alb. Nu imi complic viata cu tot felul de cocktail-uri. Daaar, este unul care imi place foarte mult, sa mai beau din cand in cand, si anume Bloody Mary. Si imi place sa il pregatesc acasa, fiindca eu ii pun mai putin vodka si mai mult tabasco. Ieri am facut :D 

 
Fotografii pentru voi...

Nu aveam unde sa pun fotografiile acestea care le aveam pregatite in folder, asa caaaaa.. poftim!

Cele doua balsame de buze de la Maybelline NY, un magnet primit de la parinti, un borcanas super-dragut cu jeleuri in el, primit de la mama, rujurile cumparate de la Kiko Milano si o ciocolata tot de la parinti, din Roma. Pare a fi o felicitare si mi-e mila sa o incep :))
 Rujurile imi plac, amandoua. Cel negru l-am luat fiindca il vazusem la o prietena, e numarul 914. La culoare se aseamana tare mult intre ele, iar mie aceasta culoare imi place mult si acum se potriveste cu parul meu rosu-spre-mov.

Primul ruj din poza e preferatul meu, tine mult mai mult pe buze decat cel de al doilea. Il ador si il port mult in ultima vreme. Pe el scrie: Gossamer Emotion / Creamy Lipstick Rouge à Lèvres 111. Se deschide apasand pe butonul de sus, cel auriu.


Vad ca am terminat jurnalul inainte sa ies din casa. Va doresc o sambata frumoasa!!  Pupici!!!

Multumin Taniusa ca ne gazduiesti jurnalele.

16 comentarii:

  1. Am citit, am citit, am văzut poze, dar deja la partea cu rujurile m-am pierdut definitv. :)))))
    Spor în cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Inteleg perfect. Nu ca eu as intelege foarte mult, fiind femeie :))

      Multumesc, un weekend frumos si linistit!

      Ștergere
  2. mi-ai amintit de naut...maine fac o supa crema!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am mai facut supa crema demult. Vreau sa incerc sa fac pateu vegetal cu naut, dar doar ce mi-am amintit :)) Fug sa scriu pe undeva sa nu uit iar! :)

      Ștergere
  3. Ce slaba esti!Cum reusesti?Imi place ceea ce vezi de pe terasa,hmm cu dormitul cam asa sunt si eu in ultima vreme si nu stiu de ce.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carmen, se vede frumos de pe terasa, desi pe acolo trec masini, tram-ul si trenul, dar si asa, e destul de linistit. Cu dormitul.. eu cred ca subconstientul are vreo problema si nu vrea sa spuna :)) Ooh, nu-s slaba, doar inalta. Ma ingras si slabesc tot timpul. Dar chestia este ca seaman cu mama mea, atat la trasaturi cat si la forma corpului. Si ea a fost mereu asa, si si acum la varsta ei, arata fenomenal. Nu face vreo dieta, dar de mai bine de doi ani isi face iaurt din kefir, si rezultatele se vad! As incerca si eu, dar nu am atata rabdare. Te puup!

      Ștergere
  4. pe mine m-a plouat azi putin cand am iesit afara, dar n-a fost nimic grav :)).

    tot ii spun ca trebuie sa incerc macar un balsam de buze baby lips si mereu apar alte tentatii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie cel de cirese imi place, celalalt merge, dar nu ma omor dupa el. Si diana (cherryqueendee.blogspot.com) cumparase unul mai demult si a zis ca nu a incantat-o. Nu imi amintesc despre care era vorba.. In fine, cel de cirese este cel mai recomandabil :)) Si tie iti plac ciresele!

      Ștergere
  5. Mi-am amintit ca aveam nenumarate jurnale in adolescenta si ma relaxam , mai ales in vacante, cand imi scriam pe acolo toate gandurile si ideile. Acum suntem ceva mai moderni, dar n-ar strica un jurnal "old fashioned" in care sa ne mai asternam gandurile (pe care uneori simt nevoia sa mi le spun doar mie).

    *Am citit linte si mi s-a aprins deja un beculet, fiindca n-am mai facut linte de ceva vreme si chiar mi-e pofta :))

    ** Eu as bea toata ziua cocktailuri, dar vara prefer berea :) Mai ales langa un gratar, merge mai bine decat un cocktail :D

    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era atat de fain cu jurnalele.. Le am pe toate (cred) si desi nu le vad des, ca sunt intr-o cutie, imi place enorm sa le citesc, sa vad ce si cum gandeam pe-atunci, ce probleme aveam, pe unde mai umblam.. E super! Sunt de acord cu tine, n-ar strica un jurnal si acum :)

      O sa faci linte deci? :D Mie mi-e pofta de fasole boabe. Ca le iau asa pe rand, si deja am facut si linte si naut. E vremea fasolei acum :))

      Ooohh da, berea este cel mai bun medicament pentru vara :)))

      Te pup si eu!!

      Ștergere
  6. Imi place mesajul de pe coperta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie! Exact de aceea l-am cumparat :) Desi ideea era sa nu fie cu spirale, dar asta e! :)

      Ștergere
  7. Spor la scris in jurnal ! Si la planuit calatorii ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deocamdata am scris introducerea :)) Am nevoie de ore in plus pe zi, 24 nu-mi ajung. Te pup!

      Ștergere
  8. Rujurile de la Kiko si cuierul ala m-au ucis! Want it!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rujurile sunt chiar bune, mai ales primul; iar de cuier.. mi-a parut rau ca nu am luat doua :)) faceau parte dintr-o colectie limited edition. Acum asta e, deocamdata ne ajunge. Te pup!

      Ștergere