22 aug. 2022

August

Neaparat trebuie sa povestesc cum de ma aflu acum, aici, scriind cuvinte fara sens pe un blog parasit. Este, probabil, cel mai interesant lucru care mi s-a intamplat azi, sau in ultimele zile. Deci, m-am decis azi sa sterg cele enspe mii de e-mailuri necitite care sunt majoritatea promotionale. Desigur, am dat si unsubscribe la multe chestii. Nu m-au deranjat pana acum ca si asa intrau intr-un folder separat de mesajele importante, dar ma plictiseam asa ca am zis sa fac ceva util. Asa, stergand din ele, am dat peste e-mailurile de la blogger, mai precis, peste un mail care face referire la o postare mai veche de-a lui Miki (Miki's playground). Am citit ce am citit apoi am mai gasit vreo cateva fete dragute pe care le urmaream, si uite asa am stat vreo 2 ore lipita de ecran. Inca nu am sters toate e-mailurile alea, oi termina eu mai tarziu. Deocamdata am vrut sa scriu, ca uitasem cum e si parca mi-era asa, putin dor... Am si cateva emotii, de ce sa n-o spun. Ca poate fac multe greseli, ca poate nu ma citeste nimeni, ca poate nimeni nu-si aminteste cine sunt... Dar nu conteaza, e jurnalul meu, e ok si daca scriu doar pentru mine. Ca sa fiu sincera, nici ca am chef de oameni in ultima vreme. Ultima vreme fiind ultimii doi ani...
Altfel, inca sunt aici. Sunt ok, dar parca mai ok eram in perioada in care scriam pe blog. Parca eram mai fericita, aveam vise si planuri de viitor. Sper ca voua v-a mers mai bine anii astia. Ca, desi a fost greu pentru toti, sunteti bine si fericite. 

N-o mai lungesc, ma duc sa-mi pregatesc pranzul. 




Poza e facuta in Cadaqués. 

3 comentarii:

  1. NU pot să cred! 🤗😀 Pregăteam cina azi pentru copii și nu știu cum de am dat peste blogul tău. Știi că anii de zile m-am întrebat ce s-a întâmplat cu tine? Oare de ce nu mai scrie Evelyn? Vai, categoric mi-ai făcut seara mai frumoasă! 😀 Nu știu de ce nu ai mai scris, sper doar că ești bine și sper din tot sufletul că o să reîncepi să postezi.
    Mi-e dor mai ales de însemnările tale cu/despre mâncare! 🙂

    Eu sunt divorțată de 4 ani. :)) În caz că ai nimerit și pe blogul meu și mai ai idee cine sunt. :))

    Te îmbrățișez! 🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Adelina!
      Ce ma bucur sa te vad pe aici si ca mai stii cine sunt :D Eu desigur ca-mi amintesc de tine, cred ca pe blogul tau am stat cel mai mult ieri, ma bucur ca un ai incetat sa scrii desi ai luat pauze, dar nu asa lungi ca mine :)) . Da, am citit si despre divort, si despre mutari… Ai trecut prin multe in ultimii ani. Te admir pentru cat de puternica ai fost si esti in continuare. Cred ca si copiii ti-au dat putere sa lupti in acele momente. Ma bucur ca v-ati mutat inapoi in Bucuresti unde va simtiti mai bine si ca pare ca lucrurile merg bine acum.

      Nici eu nu stiu exact de ce am incetat sa scriu, cred ca eram prea ocupata. Nici nu stiu daca am apucat sa mentionez pe blog, probabil nu, dar am inceput o facultate din dorinta de a-mi schimba domeniul si curand imi dau licenta. Abia astept sa termin. M-am izolat destul de mult in ultimii ani, am mancat numai prostii, m-am mai ingrasat, n-am mai vrut sa ies din casa, am avut si cateva probleme de sanatate, n-am mai vrut sa vorbesc cu nimeni... :) mda. Sunt si eu constienta ca am nevoie de o schimbare. Chiar din acest motiv ma gandeam ca poate daca scriu pe blog ma oblig cumva sa duc o viata mai sanatoasa din toate punctele de vedere. Ma crezi ca nici un mai stiu cum functioneaza blogul? Dar vad ce pot sa fac.

      Te imbratisez si eu. Ma bucur tare mult ca ai dat peste blogul meu si ca ma tii minte, serios!

      Ștergere
    2. Hey, mă bucur că mi-ai răspuns! :)
      Foarte fain că ai făcut o facultate între timp. :) Cred că ți-a fost tare greu. Hai să ne schimbăm ambele puțin viața. :) Vrei? Am avut un an cu excese și simt și eu nevoia de niște schimbări. Poate mă reapuc de sport (acasă). Stăteam mai bine cu moralul când făceam zilnic sport.
      Sper din suflet că o să scrii iar pe blog. Era unul dintre preferatele mele. Tare mult mi-ai lipsit! :)
      Pupici! Scuze pentru greșelile din primul comentariu: "ani", nu "anii". Graba, emoții... :)

      Ștergere