7 sept. 2016

Plimbare: Camping Oberiberg (Schwyz)

Pe la inceputul lunii august am fost in Camping Oberiberg, undeva in cantonul Schwyz, unde Evelyne (prietena elvetiana) si familia ei au o rulota la care merg des; vara la soare, rau, gratar si iarba verde, iar iarna la schiat. Pistele de ski (Hoch Ybrig) se afla foarte aproape de Camping, iar ei sunt niste fanatici. Am fost acolo si iarna trecuta si mi-a placut la fel de mult ca si acum, doar stiti cat de mult imi place frigul, iarna si zapada :D

Anul trecut am vizitat si Einsiedeln, orasel tot din cantonul Schwyz, in care se afla o manastire foarte mare din secolul 18 si care este una dintre cele mai importante centre de pelerinaj din Europa. "El camino de Santiago" traverseaza aceasta zona. Mie imi place in special pentru ca doar dupa ce am fost, am aflat ca si sora mea Andreea trecuse pe acolo. Este un loc neobisnuit pe care l-am vizitat amandoua desi nu impreuna. Asta era o paranteza, dar daca tot am facut-o, hai ca va las si o poza facuta de mine anul trecut.
Revenim la zilele petrecute in Camping Oberiberg. Am fost 6 adulti, 2 copii si un bebe; am facut gratar, ne-am jucat, ne-am scaldat in raul care trece pe langa camping.. a fost fain.

Aici vin si pozele. Iar o veti vedea pe Bambi, si trebuie neaparat sa spun ca inoata mai bine decat mine :))
In ziua in care am plecat, ne-a prins furtuna. De la rulota pana la masina ne-am udat pana la piele.

Si asa arata iarna:

*Am ajuns de mai mult de o saptamana acasa din Romania, dar am avut zile foarte aglomerate, iar acum sunt racita si nu ma simt deloc bine. Dar m-am gandit ca era cazul sa revin si pe blog, deci.. here I am. Abia astept sa am putin mai mult timp liber sa vad ce s-a mai intamplat pe aici de cand am plecat :)

Va pup cu drag, o zi minunata!!

1. Ce bine că ai revenit! Am tot intrat pe blogul tău să văd dacă ai mai scris și... nimic. :) Chiar mă gândeam că poate stați mai mult în România. Te pup!

1. Am stat in Romania mai mult decat trebuia. Planul era ca stam cateva zile, si apoi la intoarcere ne-am fi oprit prin Budapesta si Viena. Dar o data acolo am observat ca aveam nevoie de mai mult timp cu familia, asa ca am renuntat la "vacanta prin Europa" si am venit direct acasa.. Pupici!

2. Daca inteleg bine, rulotele sunt lasate aici, ca niste casute/cabanute si fiecare vine la a lui ca la o casa de vacanta. E fain, pare un loc linistit numai bun pentru o escapada.
    Insanatosire grabnica! te pup!

1. Da, sunt lasate acolo. E un loc chiar bun mai ales pentru cei carora le place ski-ul. Iarna e foarte frumos. Pupici

3. Îmi place că-i ordine şi-i curat, se vede clar în toate pozele. Altfel, mi-ar plăcea să mă prindă o ploaie la munte, de ani de zile nu mi s-a mai întâmplat asta.
    Pentru răceală bun mustul proaspăt, dar nu în cantitate mare, cât să ia corpul necesarul de vitamine din sucul de strugure.

1. E curat peste tot, este ceva ce imi place mult in aceasta tara. Lumea e destul de constienta.. Raceala inca ma tine :( Azi se implinesc 3 saptamani deja.. Duminica frumoasa!

4. Bine ai revenit! :)
    Prima fotografie imi place foarte mult. Toate foto sunt frumoase, prin ceea ce reprezinta, si reusite, dar dupa ce am vazut-o pe Bambi am cam uitat de toate! E o scumpete mortaaala! Ochioasa mica, neagra si uda! :))
    Foarte frumoasa acea zona de camping - o placere cred ca e sa "incarci bateriile" in astfel de zone.
    Insanatosire grabnica! Pupici!

1. Vai, daca ai fi vazut cum inoata Bambi!! E o scumpete! Apoi toata tremura, e atat de micuta si fragila..
      Pupici

5. bine ai revenit! Pozele sunt minunateee!
    Deci rulotele le lasa acolo? nu le iau inapoi acasa? Inchiriaza si mici casute si au si loc de cort?

Noi anul asta am fost pt prima data cu cortul cu copila. Si speram la anul sa mai repetam si inca des!

1. Rulotele sunt lasate acolo mereu. Se si construieste in jurul lor, camere extra, sau le imbraca in lemn. Cred ca fiecare rulota are o bucata de pamant. Asta a Evelynei nu e inchiriata, ci cumparata, si fiind aproape de strada, poate de aceea au mai mult loc de am putut pune si cortul acolo.
      I-a placut fetitei experienta cu cortul? Copiilor le place in general :) off, ce dor mi-e.

6. Rulotele par mai degraba niste mici cabane :) In orice caz, se asorteaza perfect in peisaj. Insanatosire grabnica, Evelyn !
    Nu stiam ca "El camino de Santiago" incepe in Elvetia !

1. Nu incepe in Elvetia, ci doar trece pe acolo. De fapt trece printr-o mare parte din Europa. Nici eu nu stiam asta.. la inceput credeam ca e doar in Spania, apoi am aflat si de Franta si intr-un sfarsit am cautat informatii si se pare ca e mult mai lung drumul asta decat puteam eu sa imi imaginez :)

7. Ioi ce fain e acolo,pare atat de relaxant!

1. E fain si relaxant, cam ca si in tara, in Romania, la munte :) Aer curat si natura..

8. Superbe fotografii! Mereu mi-au placut postarile tale. Ai un fel aparte de a scris si de a fotografia... parca as fi si eu acolo. Minunat!

1. Multumesc! Ma bucur ca va plac aceste postari. Fac prea putine, mi-ar placea sa pot arata cat mai mult din locurile pe care le vad pe aici. Pupici!

9. frumoase fotografii ! frumoase amintiri ai de acolo ! chiar interesant mod de a locui !
    cu drag, îţi doresc multă, multă sănătate !

1. Multumesc, draga prietena. Nu cred ca lumea locuieste acolo, mai degraba merg in vacante. Dar totusi sunt ca niste mini-casute :) Nu au lipsa de nimic. :)