22 mar. 2016

Ganduri (2)

Buna dimineata!!

* Saptamana trecuta am trecut printr-o raceala oribila. De data asta m-a luat cu febra, dureri de cap insuportabile si etc. Nu ca as vrea sa ma plang, dar chiar demult nu m-am simtit atat de rau. :)) Nici nu stiu cum am dat de virus, eu cred ca am un fel de magnet pentru ca mereu le prind pe toate. Oricate vitamine as lua, oricat de sanatos as manca.. tot ma imbolnavesc.

* Saptamana asta e Pastele Catolic si avem vizita speciala. Vine Andreea, sora mea, si de data asta vine cu sotul ei si cu cei doi ingerasi mici. Abia astept sa ii vad! Si deja ma gandesc la ce sa pregatesc special pentru ei, si pe unde am putea sa mergem cu totii. Nu prea departe, in orice caz, ca mult timp nu vom avea la dispozitie. Sper macar sa fie vreme buna.

* Am inceput sa ma uit dupa rochii pentru nunta din august. Nu vad nimic care sa imi placa! Nici macar nu stiu unde voi cumpara rochia, daca aici (cred ca nu), daca in Spania sau in Romania. In Spania stiu cateva magazine bune de rochii frumoase, dar nu prea ajung eu pe acolo. Iar in Romania... am avut noroc anul trecut de am gasit o rochita superba pentru botez, dar am senzatia ca norocul asta nu o sa il mai am, pentru ca nu stiu multe magazine, si prea stresata as fi daca as amana cumparatul rochiei pe ultima suta de metri. Nici macar nu stiu ce culoare vreau sa fie!!

* A doua saptamana din aprilie mergem in Spania sa rezolvam ce avem de rezolvat, in sfarsit am decis data. Mergem cu masina pana la urma, dureaza ceva mai mult calatoria, dar merita..  Nu ca nu am avea la dispozitie masina acolo, ca am avea; dar pe langa faptul ca nu imi place sa deranjez oamenii ca sa vina dupa noi la aeroport si sa ne duca, ma gandesc ca vom putea aduce multe lucruri cu noi de acolo: mancaruri si poate parte din cutiile cu lucrurile noastre.

Tot saptamana trecuta am zarit niste flori intr-un satut din apropiere si le-am facut poze sa va arat. Ieri am observat ca deja mai peste tot sunt flori :)) Si va arat si felicitarea care am primit-o de la parintii mei, deja demult s-au intors din Roma, dar am tot uitat sa postez felicitarea. Le-a placut foarte, foarte mult calatoria si au profitat timpul la maxim. Abia astept sa vad pozele :D Mi se pare ca in mai, daca nu ma insel, merg in Grecia. M-as duce si eu cu ei :))






Sa aveti parte de o zi insorita si o saptamana reusita. Va puuup!

15 comentarii:

  1. Paste fericit!
    noi sarbatorim de 2 ori, jumatate din familie sunt catolici, jumatate ortodoxi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa si noi, in Romania familia e impartita in otrodoxi si catolici, iar in familia mai apropiata, parintii sunt ortodoxi, sora mea si familia ei catolici iar sotul meu tot catolic. Paste fericit si tie!! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce imagini frumoase si cate planuri!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si in familia mea tot sunt ambele religii, sanatate multa Evelyn. Si eu imi cumparasem anu trecut rochia de aici din Spania insa cind m-am dus in Romania aveau niste rochite mult mai frumoase si care mi-au atras mult atentia si mai ales la lungimea care imi place :) Calatorie frumoasa pina in Spania. Imi plac mult brindusele postate de tine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Taniusa, multa sanatate si tie! In Romania trebuie stiute magazinele, sau cel putin sa fie mai multe si diverse. Eu anul trecut pentru botez am avut noroc, dar pana sa o gasesc pe aceea care mi-a placut, toate pareau la fel peste tot si nu imi placeau. Acum in aprilie daca am timp in Spania, ma uit si dupa rochie, dar nu prea cred ca o sa am timp. Te pup!

      Ștergere
  5. se anunta un viitor foarte activ :).

    sa stii ca si mie mi-e teama sa nu ma imbolnavesc, parea c-am scapat, dar astazi nu mai am increderea asta...

    ce frumoase sunt florile :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca esti bine si nu te-ai imbolnavit pana la urma! Eu doar ce am scapat si incep iar cu tuse.. hmm, nu e deloc bine :))
      Pupici

      Ștergere
  6. Foarte multe planuri frumoase si lucruri pentru care sa te simti nerabdatoare :) Bravo! Paste fericit si zile senine! Te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Georgiana! Te imbratisez si eu cu drag!

      Ștergere
  7. Paste fericit si petrecere frumoasa cu toti ai tai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Loredana! Doar parintii ar mai lipsi.. dar ma bucur atat de tare ca imi vin nepoteii :D

      Ștergere
  8. Paşte Fericit !
    Îţi doresc multă, multă sănătate!
    Frumoase fotografii - adică florile sunt minunate !
    p.s.: am repostat date suplimentare la pagina mea dedicată minunatei grădiniţe japoneze ca să poţi viziona mai multe...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!! La fel iti doresc si eu, multa sanatate!
      Multumesc de informatie, chiar acum ma duc sa vad :D
      Un weekend placut, si daca se poate cu mult soare..

      Ștergere
  9. Superbe florile ! Azi am intrat rapid pe pagina ta si bineinteles, m-am oprit la flori :) Maine vin sa citesc mai pe larg. Toate cele bune, Evelyn !

    RăspundețiȘtergere