18 feb. 2016

Foc si ploaie

Salut! 

Desi ploua zilnic, Carnavalul din Basel tot s-a sarbatorit. Nu ma mir, ei se pregatesc tot anul pentru aceasta sarbatoare. Dureaza cam o saptamana, deci inca nu s-a terminat. Duminica seara am fost intr-un orasel vecin (care totusi apartine de Basel) numit Liestal. In fiecare an fac o parada a focului, foarte renumita, care trebuia neaparat sa o vedem, si spre norocul nostru, nu a plouat cat timp a durat festivitatea. Am ajuns acolo pe la 19:30, ne-a fost mai greu sa gasim parcare, si am plecat pe la 21:30. Am mai fi putut ramane sa bem ceva, sau sa mancam ceva pe acolo, dar sotul lucra ziua urmatoare si am decis sa venim acasa mai devreme. Tot duminica noaptea de la 4 (da, noaptea) incepea Carnavalul in Basel (Fasnacht). Noi fusesem anul trecut si e o experienta de neuitat, dar din pacate anul acesta nu am putut merge pentru ca sotul lucra luni. El lucreaza in Zurich, doar in Basel are lumea liber zilele astea... Vreau sa va arat cateva poze, si desi par repetate, nu sunt :)) Era atat de mult foc incat nu ne era deloc frig, ba chiar cald, cand treceau pe langa noi. Pare periculos dar e plin de pompieri peste tot si se pare ca niciodata nu au avut un incident grav.

Va anunt ca o sa va plictisiti de atatea poze, dar am facut ataaat de multe ca nu am putut sa ma decid care sa vi le arat :)






















In legatura cu calitatea pozelor: pe telefonul meu se vad super bine si clare. Dar de lene sa le descarc, le urc pe facebook (pe privat, sa le pot vedea doar eu), apoi le salvez in PC (facebook deschis peste tot :D) si apoi le pun pe blog. Nu stiu daca prin tot acest proces, pozele isi schimba calitatea. Trebuie sa adaug ca am un calculator destul de bun, desi are o problema cu graficele, si toate imaginile se vad aiurea - le vad mult mai bine si mai clar pe laptopul sotului sau pe telefon. Deci.. eu aceste poze nu le vad prea clare si frumoase, dar sper ca sunt doar eu, si ca voi puteti vedea frumusetea din ele :))

Va doresc o zi cat mai frumoasa, va pup!

7 comentarii:

  1. Lumea a fost mereu atrasă de foc, nu ştiu de ce, căci îmi aduc aminte cum în copilărie (mai ales) adoram să facem focul (mai mulţi copii, desigur) pe câmp ori în răspântii. Mai apoi, mare fiind, am citit destule despre foc, chiar am o postare despre aşa ceva, când era gata-gata s-o păţesc din cauza lui. Pozele sunt ok, mai ales că-s făcute pe timp de noapte, lucru care dă un pic de muncă aparatelor care nu-s proiectate musai pentru pozat, ci mai ales pentru vorbit.
    La un moment dat am dat să dechid facebook-ul să văd pozele şi acolo, dar m-am trezit repede, acolo nu suntem prieteni. :)
    Zi faină să fie la voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Focul da lumina si caldura, poate de aceea atrage.. nu stiu. Si eu cand eram mica adoram focurile de tabara, imi placea sa ii simt caldura, si sa ma uit la flacari :) Dar intotdeauna am tinut focul la distanta, mi-e frica de el, la fel cum mi-e frica si de apa. Multumesc ca m-ai linistit cu pozele :D O saptamana cat mai reusita iti doresc!

      Ștergere
  2. pare interesant, desi eu m-as tine la ceva mai multa departare de foc :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa.. cand se apropiau cu carutele acelea mari de foc, ma dadeam si eu mai in spate. Dar m-am mirat de faptul ca era plin de copii, si erau toti in fata.. cam periculos dupa parerea mea. Sa nu mai vorbim de cat fum am inhalat :))

      Ștergere
  3. Cat de frumoase au iesit pozele! Si eu as fi stat sa vad spectacolul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Claudia, ma bucur ca se vad bine pozele. A fost chiar frumos/interesant :) Te pup!

      Ștergere
  4. Anul trecut am dormit dupa-masa, si ne-am trezit noaptea la 2:30 ca sa ne pregatim si sa ajungem la timp. La 4 dimineata eram in mijlocul orasului, in mijlocul carnavalului. Si eu ador somnul.. si taaare greu ma trezesc, dar ma bucur macar ca am putut sa traiesc aceasta experienta. Desi era prea frig anul trecut si nici macar nu am facut poze. Te pup!

    RăspundețiȘtergere